De organische – of onbetaalde – zoekresultaten zijn een enorm belangrijk marketingmiddel voor elk bedrijf dat serieus bezig is met online. Van het verzamelen van informatie tot vergelijken en de uiteindelijke aanschaf, in elke fase van een aankoopproces speelt de zoekmachine een essentiële rol. De zoekmachine is een briljant marketingmiddel, het enige marketingmiddel waarbij de consument zélf aangeeft waar zij naar op zoek is en hoe ze geholpen wil worden. Aanwezig zijn in de zoekmachine op de juiste zoektermen levert je bezoekers met een hoge koopintentie op.
In de basis zijn er twee manieren om die waardevolle bezoekers uit de zoekmachine naar joúw website te leiden in plaats van dat de concurrent er zijn voordeel mee doet: adverteren (search engine advertising of SEA) of een hoge ‘organische’ positie bezetten.
Gelukkig heb je goed scoren in de zoekmachine grotendeels een handje helpen door je website beter te laten scoren in de zoekmachine. Daarvoor gebruiken we zoekmachine optimalisatie oftewel SEO (Search Engine Optimization). Door goed SEO toe te passen verdubbelen we regelmatig de hoeveelheid onbetaald zoekmachineverkeer voor onze klanten en weten we vaak de #1 positie te bezetten in de zoekresultaten.
Om jouw website een zo optimaal mogelijk te laten scoren in de zoekmachine doorlopen houden wij rekening met meer dan 200 signalen.
Alle nieuwste insights over zoekmachine optimalisatie en online marketing? Alles wat je daarvoor hoeft te doen is je emailadres hier achterlaten. We mailen je niet vaker dan eenmaal per week en je kunt je op elk moment uitschrijven.